Tíz ok, amiért a Kindle Fire sikeres lesz

Az Apple egy félelmetes játékos a tablet piacban, majdnem 30 millió eladott iPaddel a mai napig. A Samsungtól származó hasonló tabletek, a RIM, HP vagy mások, igyekeztek, hogy bármilyen felróni valót alkossanak az iPad piacon. És most megérkezett az Amazon Fire-je. Vajon sikeres lesz? Én úgy gondolom. Itt van az a 10 ok, amiért az Amazonnak nagyon jó alkalma nyílik arra, hogy kiharapjon egy nagyot az Apple iPad üzletéből:

1. Jeff Bezos, az Amazon Ügyvezető Igazgatója szolgáltatásként tekint a Fire-re, mintsem egy eszközre. Az Amazon részéről, az eszköz a borotva, amely engedélyezi, hogy több pengét adjon el – e-könyveket és más termékeket. Ezzel szemben az iPad a nyereség fő forrása az Applenél – ez alig szakad meg még az iTunes-on is. Az Apple Klónjai, mint például a Samsung vagy a HP, rendelkeztek egy hasonló stratégiával, mint az Apple-é, és nem termelhetne egy tabletet elég megkülönböztetéssel. Ezzel ellentétben az Amazon megengedheti magának, hogy 199 $-ért adja el a Fire-t az iPad 499 $-jával szemben, mióta nem kell pénzt csinálnia magán az eszközön.

2. Az Amazonnak vannak félelmetes barátaik a Google-ön és az Adobe-on, egyebek között, akik erősen érdekeltek aziránt, hogy elérjék azt, hogy a Fire sikerrel járjon.

3. Kiadók és egyéb tartalomszolgáltatók szintén lelkesek, hogy látják az Amazont sikerrel járni, azzal a céllal, hogy egyensúlyba hozzák az Apple tárgyalási hatalmát. Már vannak utalások, hogy néhány kiadó alkukat köt az Amazonnal, akik, az Apple-lel ellentétben, állítólag meg fogják osztani az előfizetők információját a kiadókkal.

4. A Kindle már népszerű volt a vevők körében az iPad hatalmas sikere ellenére is. Ez egy erős jelzés, hogy a népesség nagy része vonzónak tartja az Amazon eszközeit.

5. A 12,000 olvasójából, a Wall Street Journal a legutóbbi online felmérésében azt találta, hogy az olvasók majdnem 64 %-a hajlandó volt, hogy megvegye az új Fire-t. A legújabb számok azt mutatják, hogy a Fire 95,000 egységet adott el megjelenésének első napján, majdnem egy-harmada az eredeti iPad eladásoknak és jelentősen nagyobb, mint a Samsung vagy HP tableteké.

6. Az Apple hírnevet érdemelt ki nagy vevőtapasztalatért és az Amazon nem kevesebb egy kiváló vevőszolgálat ikonjánál. Jeff Bezos az állandó evangélista a vevők számára.

7. A nemrég bejelentett visszavonulásával Steve Jobs befejezte a munkáját az Apple-lel és az iPad-del, amíg Bezos épp most kezdi új energiával az eszközökön. Amíg Tim Cook, az Apple új ügyvezető igazgatója, okos és hozzáértő személy, majd elválik, hogy ő rendelkezik-e Steve Jobs eladási készségével és karizmájával, ami az Apple varázslatának egy nagy része volt. 8. Bezos könnyen össze tudja kapcsolni az Amazon Prime szolgáltatását a Fire-nek, amely tovább lendítheti a jövedelmező részét ennek az üzletnek.

9. A Fire segíteni fogja az Amazon befolyását az új és növekvő videó áramlási üzletében. Tekintettel a Netflix legutóbbi botlásának, az Amazon erős növekedésének ez lehet egy másik területe.

10. Az Apple-nek van egy eltérő előnye és haszna az alkalmazások száma miatt az arzenáljában. Habár, az Android hirtelen növekedésével és az Amazon kicsiben árusító izmával a fejlesztők nehezen tudják figyelmen kívül hagyni az Amazon Fire-jét, az Apple alkalmazásait kevésbé ellenállhatatlanná téve az okból kifolyólag a fogyasztók részére, hogy vegyenek iPadet. Az Apple újító és varázslatos vállalat marad és senkinek sem kellene alábecsülnie. Mindazonáltal, az Amazon gyors és kreatív is volt, én meg vagyok győződve, hogy az új Amazon eszköznek nagyon jó esélye van arra, hogy megfogja a Fire-t.

Forrás: Harvard Business review blog

Szólj hozzá


+ 5 = 9

Konyv-olvaso.hu is a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide
a means for sites to earn advertising fees by advertising and linking to amazon.com. | Google plus